Biz daha 2 gün önce olduk 1.ay aşımızı sol bacaktan vurdular bizimkisini ateş yapadabilir yapmayadabilir bebekten bebeğe değişiyor bu durum ilk oğlumda hiç bir aşısında mızmızlık ateş falan çekmedim ama kız biraz mızmız ebemizde ateşi olursa 4 saate bir calpol içirmemi söyledi ateşi yok ama ben aşıyı vurdurduğum günün akşamı genede 1 çay kaşığının yarısı kadar verdim