nehirim_ bebekleriniz saat kaçta uyuyor bizimki 1 buçuk 2 arası anca derin uykuya dalıyor saat 7 de uyanıyor 8 buçuğa kadar uykuya dalıyor öğlen 12 ye kadar uyuyor bu normalmi bu aylarda sizlerin nasıl gün içinde toplasam 1 saat derin uykuya dalmıyor
mlsmrtgl nehirim_ gayet iyi uyuyor ama geç uyuyup geç uyanıyor. Yani benim bebeğim en geç 9 da uykuya dalıyor. Sabah 7-5 a kadar. Akşam 7.30 da uyuduğu vakitlerde ise sabah 6 da ayakta. Önemli olan 9-10 saat gece uykusu yapması.
BATURALisMOM nehirim_ maşallah subhanallah. Bizimki saat 5 6dan sonra 4 saat deliksiz uyur bazen. Onun dışında gündüz derin uykusu yok. Uyuyunca da 2 saatte bir acıkıp kalkiyo. 2 ay 11 günlük.
nehirim_ mlsmrtgl düzene sokmaya çalışıyorum ama bu gün saat 10 da başladım taa 2 de anca uykuya daldı gün içinde uyuduğu günler gece kesintsz uyuyor ama çok nadir uyur gün içinde
nehirim_ mlsmrtgl ve bu son 3 haftadır böyle uyuyor ondan önce sabah 8 lere kadar uyumuyordu gece ve gündüz 3 saat uyumuyırdu çok ağlıyordu bu düzene girmiş hali
nehirim_ BATURALisMOM bzimde öyle gündüz asla derin uykuya dalmıyor sallayarak uyutuyırum ayağımda uyuyır mesela daha yerine yatırmadan tekrar uyanıyor yani gündüz ve gece toplamı sadece 2 ile 7 arasında uyuyor onun dışında yok
nehirim_ Frauz evet zaten 3 haftadır böyle ondan önce her saat başı uyanıyordu hatta bazı günler sabah 11 den bir dahaki sabah 8 de uyuyordu asla susmuyordu 2 aydan sonra 4 5 saat kadar uyuduğunda sıkıntı olmaz demişti doktorumuz uyanırıp uykusunu bölme demişti
elmalikurabiye nehirim_ bu aylarda uyku duzeni tam olmaz ama gece gunduz kavramini ogretmeniz lazim. Aksam oldu mu los bi gece lambasi yakardim ayni rutinleri uygulardim artik uyku vakti geldigini anlardi. Gunduz de uyabik tutmaya calisirdim
k2021 nehirim_ sorduğunuz soruyla alakalı değil ama bilirsiniz belki benim bebişim 1 ay 10 günlük gece 1de yatıp sabah 6-7 gibi uyanmak istiyor beslenmesi gerekiyor mu hala sarılık olma ihtimali var mı bilginiz var mı
nehirim_ k2021 kırkına kadar 2 saate bir emmesi lazım özellikle ilk 20 günlük süreçte sarılık riski çok fazla ama şu an çok küçük 2 aylık olana kadar 2 saate bir emzirmeye özen gösterin bence gece bir defa uyandırıp emzirn
momofemir k2021 ay hayir uyandirmayin bebis uyusun. Sarilik filan olmaz 40 i cikmis zaten. Bebegij duzenini bozmayin. Ben uyanana kadat hic dokunmuyorjn 40 indan beri boylehim
Elifinmamisi nehirim_ yorgun düsünce uykuya dalmakta zorlaniyolar. Uyku uykunun mayasi derler uykusuzlukta uykusuzlugun mayasi malesef 😊
elmalikurabiye nehirim_ gunduz cok uyanik tutmaktan bahsetmiyorum. Bir duzen oturtmaktan bahsediyorum. Gece uykusu gibi uzuun zamanlar uyutmayin kaldirin oynatin tekrar yatirin. Gunduz gece farkini ogrenmesi icin onemli
Browni_61 nehirim_ cok fazla ac kaliyo 5 saat o syds uzun bi süre uyanmasa bile kendin alıp uykulu emzir
Elifinmamisi nehirim_ 4. Aya kadar bi düzen olmuyo canm o istedigi zaman uyuyo. Tek yapabilcegin gece gündüz ayırıminı yaptirmak
nehirim_ Elifinmamisi aynn denedim çünkü uyanık kaldığnda gün içinde gözleri hep açık istiyor ki ben sabaha kadar onunla konuşayım
nehirim_ elmalikurabiye deniyorum sanırım yavaş yavaş alışacak ama iki gündür 10 da başlıyorum yşne saat 2 de uyuyor onca saat uğraşıyorum uyudun diyd ama nafile
Anne4 nehirim_ bnmde ayniydi tam da senin gibiydi. su an 3 ay 10 gun. artik aksam 9 larda uyumaya basladi. tek fark o. gunduz yine derin uyku yok. ama olsun dert degil. onemli olan gece uykusu