Kızlar kafayı yicem 😫😫😫
3 ay 14 günlük ikizlerim var şimdiye kadar gece uykuları çok güzeldi en fazla iki kere kalkarlardı azcık mama içer hemen uyurlardı iki gündür kalkıyorlar mama içtikten sonra gözler fıldır fıldır ne yapıcam bu olaya ben şimdi bu durum düzelecek mi zaten ikizler beni çok yoruyorlar eşimin ayağı alçıda üçünede tek bakıyorum kafayı yememe az kaldı bi çözüm yolu var mı 😣 sütümü sağarak veriyordum ama pompayı elime alcak vaktim kalmadı sütümde azaldı iyice moralim bozuluyo 😞 sabahları sallayarak ağızlarında emzikle uyuyorlardı gece desteksiz uyuyorlardı şimdi gecede sallıyorum bu duruma alışırlarmı bide artık dermanım kalmadı destek mesajlarınıza ihtiyacım varı