Doktorunuz az demediyse sıkıntı yok. Biz de benzer kiloda olmayı düşünüyoruz ama her bebek farklı olduğu için kilo örneği vermeyeceğim. Doğduğundan 3.ayina kadar her ay yaklaşık 1 kg gibi düşünün ama yaklaşık. 1 kg almadı diye üzülmeyin. Sonrasında 400-500gr.a düşecek, aynı hızda kilo alımı beklemeyin dedi doktor. Biz de yakında 4.ay kontrolüne gideceğiz bakalim ne kadar olacak.