aynen çeşmenin altında normal sıcaklıkta çözdürüyorum önce, ki hemen çözülüyor. vaktim varsa dolap kısmına alıyorum. hemen sıcak görünce şoklanıyor ve besin değerleri kayboluyor. sonrada benmari. zaten şu süt poşetlerinde ısınması 1 dk sürmüyo. kontrol edin çok çabuk ısınıyor. yine kaynamasın besin değerleri açısından. hafif ılısın yeter.
[silindi] Birminikannesi