19 yaşında bir çocuk annesiyim elhamdulillah ve çok çok mutluyun, memnunum bu durumdan ☺️ psikolojim de gayet yerinde 🤗 20de de ikinci bebeğimi kucağıma alacağım, bebeğin ve annenin durumuna göre değişiyor bunlar, uslu bir bebek oldu mu annenin psikolojisi gayet yerinde kalıyor