Sndskrsn Aytenselim benimkide 11 aylık benimkide yapmıyor 😒 bay bay falan yapıyor çak çak diyorum elime vuruyor ama alkış yaptıramadım henüz 🙄 bu bi sorun mu bilmiyorum
Emir123ali Aytenselim bizimki canı isterse yapıyor benden çok ablasını gösterdiklerini yapıyor cee yapıyor baş baş yapıyor bu ikisine takmış durumda bide ayağı dikildiği zaman kendi yere atma huyu çıktı bu beni korkutuyor benim arkasında olduğumu gördüğü zaman yapıyor ama ben olmadığımdada yapar diye bırakamıyorum hiç
Sonay38 Aytenselim 10 ay 18 günlük bugün mi merhaba yapmayı öğrettim bide aferin kızıma diyince bir kere alkış yapıyor banada yavaş öğreniyor gibime geliyor ama evhamlanacak çok bişey yok gibi canı ne zaman isterse yapıyor
Aytenselim [silindi] onu da yapmıyor hersey yolund gayet mutlu keyifli emekliyo ne biliyim oyuncak arabayı yerde suruyo mesela ama bu by yapmıyo alkıs yapmıyo
[silindi] Aytenselim bence bir sorunda değil zaten canm kötü şeyler getirme aklına sıradan bir dr kontrolünde sorarsın benim oğlumda by by 1 yaşından bayağı sonra yaptı olur bu tarz değişik gelişim süreci falan filan üzme kendini 🥰
Aytenselim Deletedmom5284 hic aklıma gelmedi ki daha bir haftadır fark ediyorum alkıs yapmadığını fekan
ballilokmaninannesi @Aytenselim olabilir canım bende kızımı o zamanlar yaptiramiyordum yaşına girdikten sonra yapmaya başladı şimdi biri hadi görüşürüz dese hemen bay bay yapıyor aferin kızım deyince alkış yapıyor illaki şu ayında şu hareketi yapacak diye birşey yok bir bakmışsın kendi sen demeden yapıyor
[silindi] ballilokmaninannesi aynen öyle ya biraz evham yapmayı bırakmak gerek değil mi ilk bebeğimi büyütüyorum ve en iyi öğrendiğim ve faydasını gördüğüm şey evham yapmayı bırakmak oldu gerisi çook kolay 😍
ballilokmaninannesi @[silindi] kesinlikle öyle herşeyi büyütüp kafaya takmamak gerekiyor zamanı gelince zaten yapıyorlar ne kadar çok evham o kadar çok anneye stres demek bazı şeylerde biraz rahat olmak gerekiyor 🙂