Elifnazannesi04 Hastane gayet güzel doktorlar ilgili. Ben bir kere gittim çocuk doktoru Cem beye idi sanırım cok iyiydi, fiyatını hatirlamiyorum ama çok uçuk değil internetten arayip muayene ücretini oğrenebilirsiniz. Bu arada dragostaki vakıf üniversite hastanesinden bahsediyoruz degil mi?