Öğretmenim ve okulumuzda vaka oldugu için okul kapandı uzak eğitim yapıyoruz ve hepimiz karantinadayiz. Bugün karantina in altıncı günü. Bende hiç bişey yoktu ama dünle bugün bel ağrısı var. Merak ettiğim nokta şu: Pozitif olanlar belin hangi kısmı agriyordh acaba? Benim boynum ve biraz assagisi ağrıyor. Şüpheliyim ama bilemedim?