Edanurada Avent biberon başlığını deligini nasil genisletirm igneyle acsam olur mu iki tane var bosa gidecek cunku bebegim 6 aylik icerken zorlaniyo
3MelekAnnesi3 Edanurada ben iğneyle 10 tanede batırdım yine aynı aktı hep yaa Bi türlü istedigim gibi almadı en son Bi büyük meme ucu almak zorunda kaldık 😂
turansmom Edanurada Ben chiconun biberonunu genişlettim igneyle içemiyordu diye, birşey olmaz. 80 lira vermiştim ama yedek başlık satiliyordu zaten🙂😂
Ebraryz Edanurada normal minik igneler varya sökük kıyafeti falan diktigimiz onlardan kullanabilirsin büyük yorgan ignesi falan kullanma :D delik çok açılmasın batır cıkar test et kendin her deldiginde akışını ayarla
Edanurada 3MelekAnnesi3 almadan birde ben yapayimda yapmadim demeyim cok pahalilar bide aventden daha iyi biberon oneriniz varmi
3MelekAnnesi3 Edanurada ben aventten sonra nuka gectim oglum avent sadece uykuda içiyordu o yüzden nukta 2 biberon ucu 40 liraydı e bebekte en son aldıgım biberonla ne kadar bilgim yok