Merhabalar ben 36 yaşındayım 16 yaşında 11 yaşında ve 5 aylık çocuklarım var. Büyükler olmasa benim halim perişandı bebekle ilgilenip oynuyolar öyle öyle işimi yemeğimi yapıyorum. Merak ediyorum hep eskiler nasıl iş yetiştirirlermiş hazır bez yok mama yok hatta bazı evlerde çamaşır makinesi bile yokmuş. Şimdi bile gün bize yetmezken onlar nasıl büyütmüşler sizde merak etmezmisiniz