Kızlar görüp canı çekenlerden çok özür dileyerek bi kaç bişi sorucam
a101 den aldım küçük bi paket hiç yapmadım daha önce arkasında 4.5 şeker 5 su bardağı su şerbete atın 20 dk kaynatın alın diyo azıcık şeye 4.5 şeker çok değil mi bide şerbet kaynadıktan sonra mı içine atıcaz ve 20 dk daha kaynarsa çok yumuşak olmaz mı nasıl yapıyosnz siz