Yakamoz bizde aynı süreçten geçtik. Sütü kesmek en son çare. İlk olarak katı bir şekilde diyet yaptık üç hafta içinde bebeğimiz herşeyi normale döndü yani diyetin işe yaradığını öğrendik. 5 aydır diyet yaparak emziriyorum. Ek gıdaya geçmemiz gerekiyor önce kendim yeyip sütle bebeğe geçmesini sağlıyorum sütte tepki vermediği seyi bebeğime veriyorum ilk etapta sütü kesmek kaş yaparken göz çıkarmak gibi birşey . Siz sıkı bir diyete başlayın alerji yapabileceğini düşündüğünüz herşeyi zerre dahi tüketmeyecek şekilde üç hafta yemeyin bebeğiniz düzelecektir. Fikir olması açısından bizim kestiğimiz gıdalar ( her türlü hayvansal protein et süt süt ürünleri yumurta balık, kuruyemiş, domates, kırmızı meyveler, turunçgiller, tahin, kakao, her türlü paketli gıda)