Aryakusum Merhaba anneler benim 2. Bebişim şuna 2 ay 9 günlük her akşam saat 10 dan sonra sürekli ağlıyor ne yapsam susmuyor bir de o zamanlar meme emmiyor ağlıyor yine böyle durum yaşayan var mı ?
Mommy0609 Aryakusum kolik olabilir mi acaba canım aklıma o geldi gaz sancısı varsa emmemesi de ondan olabilir genel olarak 3 aydan sonra hafifliyormuş diye biliyorum Allah yardımcın olsun 🌸
brnidldfn Bence de büyük ihtimalle kolik canım kolik masajı falan oluyo bakabilirsin netten iyi gelir
DaisyMom Aryakusum bende bi zaman yasadim 5 gun surdu.Her gece aglayip sabaha kadar susmuyordu.Zaten meme reddi de basladi.Daha sonra gecti.Daha aglayip huzursuzlanmiyor.Kizim 2 ay 10 gunluk.Uykusu hep degisti zaten gece 3 te uyuyodu o degisti.Sabah 5 te uyuyordu o da degisti.Simdi 5 bucuk 6 gibi uyuyor.Hala uyutmaya calisiyorum suan.2 aylik bebelerde oluyor boyle degismeler.Hazirlikli ol🙈Sizin ne zamandir boyle
Henakiz Benim kızım da böyle maalesef. Tahmin ediyorum ki kolik atağı yaşıyor o saatlerde. 10 gün sonra doktor kontrolü var. Damla ve probiyotik isteyeceğim. Gripe Water kullanıyorum, bir nebze rahatlatıyor ama tamamen geçirmiyor. Yine de önerebilirim.
Tuba Aryakusum sizi çok iyi anlıyorum, benim oğlum da kolik bir bebekti.. onunla birlikte az ağlamadıydım🥺 geçecek ama ve sizi çok daha güzel günler bekliyor. Bol bol sarılın💜 beyaz gürültü de rahatlatabilir veya temiz havaya çıkartmak
Arasannesi Aryakusum biogaı ve relactaz bırlıkte kullandık.aşırı gazlı bebegımın gazı bu sekılde bıttı.düzenli hergun aynı saatlerde vermek ve süreklilik önemli ama