Ege1 Merhaba 17 günlük bebeğimin sağlık ocağından alınan topuk kanında tsh değeri yüksek çıkmış bu konuda bilgisi olan var mı korkulacak birşey mi 😔
Oslemm Ege1 kuzum yeni doğan da genelde oluyor bizim de oldu araştırma hastanesinde tekrar verdik çıkmadı🌸
Socialmom Canım öncelikle bu değerin takip edilmesi lazım kardeşim de de böyle bi bozukluk çıkmıştı eğer takip edilmezse kontrol altına alınmazsa zeka geriliğine neden oluyor hemen korkma bi kaç aya kadar toparlar bizde böyle olmuştu
Socialmom Ege1 toparlar annesi stres yapma bak daha yeni Doğum yaptın her ay kan tahlili yaptır düşer merak etme
Canimoglum Yenidoganda yuksek çıkabiliyor bizdede vardi 1 hafta 10 gun sonra bi daha kan verdik düşmüştü bisey yapmaya gerek kalmadi
Ozlemberkay kizlar oglum suan 5 bucuk aylik baska sehirde dogm yptim oranin saglik ocagina gotrdum o zamn yani 7 gunlukn topuk kani icn eger bisey olsaydi o an icnde mi bna soylerlerdi yoksa nasil oluyor bnde ya kotu bisey var bnaa ulasamamislar korkusu cok var yada bni tlefndan armislar ulasamamislar diye de cok korkuyorum
Canimoglum Ege1 yanlis hatirlamiyorsam hastahanede ayni gün cikti sonraki verdigimiz saglik ocagindaydi ertesi gün cikti
Canimoglum Ege1 topuk kani demişsin canim ondan kaynakli olabilir baska yere gidiyo çünkü onlar biz normal damardan kan vermiştik
Sbtturkmen Yenidoğanda ilk günlerde yüksek olabiliyor, sakın sıkıntı etmeyin, 10 gün sonraki tahlilde düşüyor, Rabbim herkesin çocuğunu esirger inşallah, bol bol dua edin inşallah…