Kızlar oğlum 7 aylık emziriyorum ramazandan dolayı oruç tuttuğumbiçin ek olarak bide aptamil devam sütü aldım bugün sütü içirdiğimden beri oğlum çok huysuz durmadan ağlıyor 5 dakika uyuyup tekrar ağlıyor bebeğine aptamil verip böyle olan var mı acaba??