Benim bebekte atwş olmadı 5 aylık şimdi verem aşısı yeri şişti iltihaplandı 10 gündür doktor normal dedi öyle olmasına. 4.ay aşıda ateş yapmadı. Aşılardan sonra çok ateş yükselmesi olmadıkça ilaç kullanmayın vücudun mikropla savaşması lazım aşının amacı o zaten.