Sedenseyha bizde 38günlüğüz 5 günlükken başladı gaz sorunumuz hala devam ediyo baştan beri maflor damla kullanıyoruz sabah akşam 5er damla doktorumuz sab simplex verdi ama onu kullanamadım henüz ben çareyi kimyon rezene ve çörek otunda buldum hepsini kaynatıp hem kendim günde 2 3 fincan içiyorum doktorum sütümden geçeceğini rahat edeceğini söyledi hemde günde 2kez 1er çay kaşığı bebeğime veriyorum acayip gaz çıkartıyo kendi kendine bide zeytinyağını elimle ısıtıp karnına her emzirmeden önce gaz masajı yapıp tüm gazını boşalttırmaya çalışıyorum ki emdikten sonra sıkıştırmasın diye 3 gündür çareyi böyle buldum ama maflor damlayıda kullanmanızı öneririm