Sabihaky74 Hanımlar telsiz almayı düşünüyorum uygun kaldığınız önereceğiniz telsiz var mı kullanışlı oluyor mu?
Minneee Sabihaky74 Motorola kullanıyoruz. Rutin sesleri ayıklıyor o yüzden bebeğimin baş ucunda müzik açtığımda ses gelmiyor ama bebişim gık desin duyuyorum.