Deletedmom115
pamukkuzum
Evet gerçekten bazı şeyler çok fazla abartılıyor. Mesela ilk kizim 5 yasinda o zamanlar boyle uygulama kullanmıyordum yada happymom da yoktu. Hamileliğim, bebeğimin gelişimi hakkında sadece ebe bilgilendiriyordu yavas yavas yediriyordum herseyde bebegim Yedikce yani anlatabildim umarım . Ikinci hamileligimde happymom fark ettim indirdim daha ordan başladı kafamda sorular ;
tansiyonum yuksek mi ?
Bebeğimin ayına gore kilosu nasil ?
Isim X mi koysam Y mi ?
Kizim doğdu bu seferde burasi kafami allak bullak etti ;
Gazı mi var ?
Atak haftası mi ? ( onuda burda ogrendim)
Kadininin bebegi ingilizce konuşuyormuş acaba benimki neden konuşmuyor?(hahahah)
O bezi mi su bezmi ? ( bebeğine hangisi yararsa aslinda , o orkid mi bu orkid mi diyormuyuz herkese )?
O mama mi bu mama mi?
Farkettim ki ikinci kizimi daha stresli buyutuyorum ara verdim kullanmıyorum cok fazla artik bu uygulamayı. Hele birde kaynana konuları , eş konularına hic girmiyorum onları kendimle kıyaslama yapmıyorum cunku insanın şizofren olmasına sebebiyet.
Aslinda kendimizi cok şey biliyormuş gibi zannediyoruz oysa ki ne varsa da eski insanlarda eski kafalarda var . Elbette ama elbette onların yanlış yaptıkları şeyler çok ama o zamanlar internet yoktu imkanlar öyleydi şimdi de çok birsey kafana takılınca gir araştır sessizce , kıyaslama yapmadan , kimsenin kalbini kırmadan, yazsam cok cok uzun şeyler çıkar ama sabah sabah bu kadar doz sizede kendime de yeter diyorum ve kahvalti hazırlamaya gidiyorum 💐🤗🤩