Linagzm Merhabalar sevgili anneler 5ay7gunluk kızıma sma optipro 1 numara mama kullanıyorum 2 numarasına 6.aya girdiği zaman mı geçiyoruz 6.ay bittiği zaman mi🌺
bikerem Linagzm 1 numara 0_6 aydir. Dogumdan otibaren 180 gune kadar kullanir. 2 numara 6-9 aydir 180gunden 270 gunluk olana kadar kullanilir. 3 numara 9-12ay 270gunden 360 gune kadardir
MAmother @Linagzm 5 ay 20 günlükken falan 1 numara maması bitmişti, 2 numaraya geçmiştim. Bi sıkıntı olmadığını düşünüyorum normalde mamanız yeterliyse 6.aya girince geçebilirsiniz