Asafina Ya gerçi ben de çok denedim ama o çocuk kusçağı varsa kusuyor malesef.Ne ağlardın geçmicek bu diye.Çeşmeden akıyo sanki mübarek ne kusmak,tahmin edebiliyorum yani.Ama bitiyor gerçekten.Belli olmaz ek gıdaya geçince kusması azalanlar da var.Daha kısa sürede iyi olur inşallah😇