Benimde bebeğim 4 aylık ne yazıkki bende 2 gün önce pozitif çıktım baş ağrım ve eklem ağrılarım emzirdiğim için ilaç vermediler ve çok korkuyorum bebeğime geçecek diye sanırım eşimde de var onun da başı çok ağrıyor çevrenizde var mı bebeğe geçmiş olan