sufflee 18 aylik oldu hala banko yarım saat sallıyorum. Nefret ediyorum sallamaktan ya geriliyorum devamlı direniyor kalmaya çalışıyor resmen arbede . Ne zaman biticek bu çile ya nasıl son bulur sallama işi ( bu arada hala emiyor odayı ayiramiyorum bu yüzden )
TuruncuLimon sufflee biraz daha sabır gerekiyor bence birde uyku eğitimini deneyin derim kızım o aylara gelince bende odasınınayırıp uyku eğitimi aldıracağım🙂
Serapp__ sufflee Benim de 17 aylık kızım. Ayaklarımın tabanı alev gibi oluyor sallamaktan bir ara desteksiz uyutmayı denedim ama şiddete uğradım sallamaya devam mecbur 🤦
sufflee Yorgunanne07 🤦♀️ uykusuda var olmasa tamam kalk dicem ayakta duramıyor uyutsam dert uyutmasam dert
sufflee TuruncuLimon o konubiraz sıkıntılı yaa kuralları katı ben istemiyorum uyku eğitimi şimdilik fikrim bu yönde
uzaydabiryolcu sufflee zamanında rahat oluyor diye ya sallıyoruz ya memede yada başka bi şekilde biz uyuttuk bebeğimiz ona alıştı başka bir yöntem deneyin illaki uyuyacak
Yorgunanne07 sufflee inan 6 senedir bacaklarım çok kötü artık 5 yaşına kadar.buyugi salladım oburu doğunca sallamiycam dedim ama malesef.husran uyutamadim mecbur kaldım şimdi.kucuk ayakta büyük saçını oksatarak yanima yatio el kol.bacak büyük durumdayım
Mom078 sufflee 12.5 aylık resmen ter akıyor totomdan 😂yarın olmasın istiyorum ama bi yandan da olsun özledim diyorum 😂
Maviyesil121212 sufflee birkaç ay sonra seni iyice anlar; O zaman konuş, yanına uzan, elinle sırtına pıt pıt yap, ağladıkça sarıl , ben burdayım de öyle öyle alışır :)