Defneninannesi1108 evet bende her dakka kulagına anne anne diye fısıldadım anne demezsen mama yok dedim havada salladım biberonu anne de al dedim sonuc anne dedi böyle böyle yola getiririm ben herkesi ahahahahahahah (şakadır arkadaslar ciddiye almayınız yüzde 50 gerceklık payı vardır buda nottur)