elanur-sanis benim adet tarihim 2 gun geçtikten sonra pembemsi bir leke gelmisti , koronanin ilk zamanlariydi yoğun çalışıyorduk aksama kadar inmedim wc ye sonra bi indim hic bisey yok , hemen test yapmistim cift çizgi çıkmıştı. Doktorunun dediği gibi 1 gun bekleyip test yap canim Rabbim gönlüne göre verir insallah 🥰