nurayycaliss Merhaba güzel anneler🌸 Mama kullanan annelere sorum olacaktı benim oglum yarın tam 6.ayını dolduracak fakat elimde 2 adet 900grlık 1 numara mama var. 15günlüğüne tatile gitmistik valizde yer kaplamasın diye yanıma almadım ordan alırım dedim. Ama döndüğümüzde 6. Ayını dolduracagımızı hesaba katmamışım🤦♀️ Şimdi ben bu iki kutuyu kullansam sorun olur mu yoksa illaki 2numaraya geçmelimiyim hemen? Bilen varsa yazarsa cok sevinirim🤗🌸
OlgaArslan nurayycaliss bende kullandım bişey olacağını sanmıyorum sadece biraz daha az tok tutuyo bizde öyle oldu
OlgaArslan nurayycaliss aynen öyle. Kızım 90 cc içiyodu 120 yaptım yetmedi 160 cc yapmıştım öyle yetmişti