Damla7 canım bizde 6 ayda patlattık geçen ay alt iki dişimiz patladı yok korkma bırakmaz damağı kalınıyor ya öğle yapıyorlar emzik emiyorsa emziği buzluga koy yada diş kaşıyıcılarını buzluga koy soguk şeyler ver eline çok iyi geliyor damak kaşıntısına ben öğle yaptım şükür patlattık da üst dişler yerleşiyor şimdi de alt dişe göre üst diş biraz daha zor dedi hemşire bakalım patlamaya az kaldı onlar da canım bide soğanı rendele suyunu sık koy bir kavanoza dolaba koy alt gözüne iyice soğuyunca parmağınla damaklarına sür bebeginin ben öğle yapmıştım halende devam ediyorum 7 ay 8 günlüğüz devam diş patlayana kadar biraz huzursuz olur ama dişler patladıktan Sonra rahat ediyorsun canım o kadar huzursuz olmuyor bebekler dediğim. Gibi soğuk şeyler ver de damağının kaşıntısı gitsin ısırmaz memeni emer güzelce 🤗