Arassezin merhabalar, benzer durumdayız. 14 aylık oğlum, beşinci güne girdik ateşte. 38,5 kadar cıkıyor calpol dolven veriyorum. Düşüyor cıkıyor, azı dişlerimiz ve kesici dişler geliyot. Doktor bogazı kızarmış dedi, ama ilk drfa bu kadar uzun sürdü ateşi, hafif döküntü bizdede var, cok geçmiş olsun size umarım düzrlir hemen kuzular