Nehirmikailyunusemre canım emzirirken diş tedavisi yaptırabilirsin bir sıkıntısı yok. Bebek Doktoruna da sorabilirsin aynı şeyi söyleyecektir. Süte geçmeyen b grubu antibiyotik yazacaktır dişçi gerekliyse hemen. Başka türlü anlık geçirebilirsin ağrıyı ama canına yazık git mutlaka. Kanal tedavisi, dolgu vs kolay birşekilde kurtulursun dişi kaybetmemek için ihmal etme bence. Geçmiş olsun.