Prensesimlina Merhaba, bağırsaklarından ses gelmesi bağırsaklarının çalıştığını gösterir. Bu iyi bişey. Kusmasıda gazdan olabilir gazını çıkarmadan yatırmayın, yatırınca da yan yatırın. Birde reflü yatağı kullanabilirsiniz. Ben bir yaşına kadar onda yatırıp salladım çok iyi geldi hemde midesini aşağıda tuttuğu için rahat uyudu. Ayrıca belki sütünüz fazla geliyor olabilir bir emdiğinde tek göğsünüzü 20 dk boyunca emzirin diğeri için 2 saat mutlaka bekleyin.