Mira61 Ya sinir oldum gece gece eşimin akrabasının eşi ile telefondan görüştüm kadının babası pozitif çıkmış aynı evde kalmışlar kadında da tat ve koku yok ishal boğaz ağrısı kısacası bütün covid belirtileri var taşıyıcı olabilirim diyor test yaptır insanları tehlikeye atıyorsun dedim yok yaptırmıcam diyor geziyor sırf karantinaya girmemek için bunlar yüzünden vakalar 62 bini buldu şuanda ben çocuklarımdan ayrı kaldım yazık günah ya insanların vebalini alıyolar …
Mom727272 Mira61 yuh, kadın taşıyici değil ki hasta, ölmesi mi lazım bir insan daha hasta nasıl olabilir :D o ishalle nasıl geziyor ayrıca, bünyesi sağlammış valla
Mira61 Cheddar test yapmamışki nasıl şikayet edicem zorla testte yapmıyorlar ben covid oldum sağlık ekibi kiminle temaslı olduğumu bile sormadı zorla ben söyledim kaçar gibi ilaç verip çıkıp gitti
Mira61 Mom727272 valla sağlam ben kıvrandım resmen artık benim 2 yıl üst üste doğum yaptım bağışıklığımmı düştü o kadar kötü oldum bilmiyorum