mertveannesii_ ben kimyonu bir su bardagina koyuyorum üzerine kaynar su döküp üzerini kapatıyorum ılınınca ve kimyonlar dibe çökünce içiyorum, ayrıca beebgine gaz masajı yapmanı tavsiye ederim, eğer hala cikaramiyorsa karnına üstten fon makinasini tut elinle soldan sağa küçük daireler ciz. Benimki 3,5 aylik oldu ama hala ara ara yaparım.