Birprensesannesi16 Kulaktan olacağım ameliyat bana dediler ki gece 12 den sonra bişey yiyip içme denildi neden acaba çok korkuyorum ya ameliyat nasıl olacak olan varsa yardımcı olurmusunuz. İlk gittiginizde neler yapyorlar falan
Vera1810 Birprensesannesi16 gecmıs olsun inşallah. Genelde herkese aynı şeyi söylüyorlar bebeklere bıle yeme içme yasak oluyır sebebini bılmıyorum ama vardır bır nedeni. Post üste kalsın inşallah Allah acil şifalar versin.
NSZA2020 Birprensesannesi16 ameliyat esnasında tok olursanız geri gelip boğazınızı tıkayabilir bu yüzden aç olarak gelin diyorlar. Hiç korkma uyuyorsun uyanıyorsun bitmiş iki kere genel anesteziyle ameliyat oldum hiç sorun yaşamadım
sonsuzmutlulukkk Birprensesannesi16 Ameliyat konusunda sadece kafada büyütülüyor daha rahat gecicek çok geçmiş olsun şimdiden bı bakmışsın olmuş bitmiş 🦋
lalenurr966 Narkoz verdikleri zaman miden bulanmasın diye🤔 Bu arada bunu ben uydurmuş olabilirim ama sanırım bi yerden duymuştum😂Geçmiş olsun şimdiden
PervinY lalenurr966 Hemen hemen doğru tahmin 😁👍 gıdalar ve midedeki asidik sıvı geri gelerek ameliyat sırasında nefes borusuna kaçmasın diye 😌
melikeeomeer Birprensesannesi16 kuşum eşimin parmağı kırılmıştı ameliyat olması gerekti aynı senin gibi gece 12 den sonra yeme dediler gündüz bi takım aksaklıklar oldu ve 9 da olacağı ameliyata 4 de girdi ve sadece küçük bir bisküvi ve bir yudum meyve suyu içti ve narkozdan uyandırırlar ameliyathane de aşırı derece kusmuş nefes alması için boğazına taktıkları apart fırlamış kusarken boğazında yara oldu eli düzeldi boğazı uzun bir süre düzelmemişti ve odaya doktor gelince ilk sorduğu soru ben sana yemek yeme demiştim dedi aşırı kustun dedi yani ayılırken narkozun etkisini atmak için mide kendini boşaltıyor bu yüzden aç kalman lazım
Jutenya2020 Birprensesannesi16 çok geçmiş olsun ben de burundan olmuştum artı 2 de sezaryen dedikleri saatten sonra asla yemeyin ben bir yudum su içmiştim 2 saat ertelediler narkoz verilecek bişey hissetmezsiniz ama uyandığınızda illaki ağrınız olacaktır benim olmuştu yani kulakta nasıl olur bilmiyorum çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah
PoyrazandsMom Saat 12 den sonra yemek yememen anestezi aldığında midenin yemekleri geri gelmesini engelleyen sifinkterlerin işlevlerini yitirip yediklerinin ağzına gelmesi ve akciğerlere kaçma olasılığını ortadan kaldırmak için su bile içmeyin risk almayın
Tuba Birprensesannesi16 Narkoz’dan dolayı aç gitmeniz gerekiyor 8-9 saat bir şey yenilmemesi gerek. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah🌸
Nuran_nur Birprensesannesi16 çook geçmiş olsun inşallah hemen iyileşirsiniz ve cok başarılı geçer ameliyatınız 🙏🏻😍