AdaNaz Merhaba anneler 4ay 9 günlük bir kızım var ilk bebeğim burada forumlarda gezerken bacakta boğum gibi forumlar okumuştum ben de dikkat ettim kızımın bacaklarında boğum farkı var . Doktor fiziksel muayenede bir döküntü görmedi ama ben içim rahat etmeyeceği için us çektirmek istedim salı günü us çekilecek aranızda bu durumu yaşayan var mı nedir bunun sebebi ? Merak ediyorum çok üzülüyorum . Bu Arada ilk defa forum açıyorum
Vldnbrra AdaNaz amcamın bebeğinde 6 aylık aşısında hemşire farketmiş ve doktora gidin mutlaka kalça çıkığı olabilir demiş gerçekten de sonradan oluşmuş kalça çıkığı vardı 6 ay aparat kullandılar ama eğer varsa da canınızı sıkacak bir durum değil önleminizi alıp doktorunuza götürün varsa bir durum erken teşhis her zaman için iyidir çok geçmiş olsun umarım birşey yoktur 💐😊🙏
AA201207 AdaNaz benim kızımda 4 aylık aynı durum bizde de var 40 günlükken cekilen USG de sorun yoktu geçen hafta rutin kontrolümüze gittiğimizde doktorumuza söyledim o da muayene etti tekrar USG istedi ama bir sorun çıkmadı boğum farkı nerede ilk baştaki boğum çizgileri mi karşılıklı değil yoksa sondaki mi
AdaNaz Popoye yakın olan boğumlarında bir bacakta 2 tane bir bacakta 1 tane boğumu var . 😖 hemen doktora götürdüm fiziksel muayene etti bir sorun yok dedi boğumlarını ölçtü bacak boyunu falan ölçtü ama benim içim rahat değil us istedim
Mutlubebis AdaNaz aynı durum kızımda da vardı tam olarak bahsettiğiniz boğumlarda. Şu an 2 yaşında ve herhangi bir problemimiz yok şükür.
Analist AdaNaz bizim de bir bacakta boğum var diğerinde yok. Usg temiz çıkmıştı ama tekrar peşine düşmeli miyim bilemedim
AdaNaz Analist ne zaman götürdünüz şimdi ne kadarlık bence aralıklarla kontrol ettirmelisiniz bende doktor temiz derse bile aralıklarla kontrol ettirmeyi düşünürüm
Vldnbrra AdaNaz onlarda gidiyorlardı bildiğim kadarıyla ama hemşire başına geldiği için hemen anlamış görüp söylemiş doktor farketmemiş sanırım
BusraDefneozel AdaNaz bogum farki nasil oluyor bacakların yanyana bogumlarin simetrik oluşumu mu yani 🙄😳
AdaNaz Si BusraDefneozel asimetrik olanlarda varmış fakat bizim asimetrik değil birinde 1 tane boğum var diğerinde 2 tane boğum var doktorumuz yağ dokusundan kaynaklı olabileceğini söyledi bakalım salı günü us çekilecek
Swmkva AdaNaz benim bebeğim de de vardı , şu an 8 ay oldu ,kendi kendine düzeldi ,doktorumuz usg gerek görmedi ,tabiki siz yine gösterin ,panik yapmayın
yayburcukadini bebeğimde diz kapağının hemen üstünde arka kısım da vardı. doktor bacak boyuna bakarak sorun olmadığını söylemişti. kalçada çıkık vs de yoktu 2 defa baktırdık kalçasına.
Swmkva AdaNaz bir bacağında iki boğum vardı ,birincisi olması gereken normal ,diğeri daha küçük bir boğum ,diğer bacak tek boğum
Swmkva AdaNaz bizim dışardan gördüğümüz değil ,bacakları dümdüz yapınca yapılan muayne daha anlamlı diye biliyorum,
yayburcukadini AdaNaz tam olarak yürümüyor ama koltuklarda sıralıyor. şu ana kadar sorun görmedim. kontrolü var zaten not alıp sorayım yine doktora.