Ebrar_kusum Merhaba anneler pozitifim maalesef 16 aylık bebeğim var emzirdğim için ilaç kullanamıyorum ama çok kötü olduğum için plaquenil diye bir ilaç verdiler bunu kullanan var mı
Yelda35 Ebrar_kusum parol denediniz mi bir kaç yerde covid olan annelerin parol kullandığını görmüştüm
Littleon Ebrar_kusum geçmiş olsun inşallah tez zamanda atlatırsınız. Biz olduğumzda bebeğim 2 aylıktı ben kullandım ilaç planaquil mıydı neydi bir sıkıntı olmadi şükür
Littleon Ebrar_kusum bilmiyorum geçtimi geçmesini 9aylik oğlum hayet saglikliyix emzirmeyede devam ediyorum