Ozgefath44 Kelebegimmmm o kadar güzel rahatlattınız ki beni Allah razı olsun 😘 bide bişey daha sorucaktım meme de emerken uyuyor bırakıyor o zaman doymuş mu oluyor kendiliğinden bırakınca
Kelebegimmmm Ozgefath44 tabi emiyr rahtlıyr uyuyr. Zaten aç olunca tekrar meme ister. O ayarlar merk etmeyin. Şurdan anlayın. 15. Günde dığum kilosuna gelirse yetiyr demk. Sizn 5. Günde geçmiş bile. O kdr iyi yani durum
Eise Ozgefath44 karnı doymuyor mu diye hiç düşünmeyin ben öyle düşünerek mama verdim şimdi bebeğim sütten çok mama içiyor ve daha 2,5 aylığız çok üzülüyorum