Mom010 Özlellikle almanya belçika fransa gibi yerde sıfırdan hayat kurmak nasıl olur butce olarak ne kadar gider yurt dısında yasayan anneler bilgi verirmisiniZ
Ummus-kaan Mom010 dil biyormusunuz almanca mesela birde yakınınızda bir akraba arkadaşınız vs. Olacakmı? Bende ikiside yoktu baya zorlandım da.
Smyra58 Mom010 Fransa’da yaşıyorum dilin yoksa ot gibisin rasist bu ülke imkanım olsa Türkiye de yaşamayi tercih ederim
lalenurr966 İsviçrede doğdum yaşıyorum canım. Genelde farklı ülkelerden gelenler zorlanıyor yani bi süre anca temizlik işinde çalışabilirsin dilini geliştirip kursa gidersen sana daha çok yardımcı olacaklardır.
Ummus-kaan Mom010 bizim oturduğumuz ev 700 euroydu zar zor bulduk kiralık ev bulmakda kolay değil bahçesi büyük 2 katlı bodrumu olan kış bahçesi olan garajı olan güzel bir ev aslında ama 500 euroyada var keşke öyle küçük bi evde otursaydım maddi anlamda biraz zorluyor bizi birde aylık sabit 200 euro gaz su elektirik parası veriyorsun sene sonunda hesaplanıyor daha fazla harcadıysan parayı istiyorlar daha az harcadıysan geri veriyorlar harcamadığın kısmı. Biraz karışık
nurelem Mom010 bence çok güzel fikir bende özellikle Almanyada yaşamayı isterdim orada akrabalarımız var mis gibi hayatları var
nurelem Mom010 anladım canım Rabbim yardımcın olsun , bizim akrabalardan 30 lu yaşlarındaydı gittiklerinde , fabrikada işe girdiler dil öğrendiler şimdi ise turist gibi geliyorlar buraya inşaallah güzel bir düzen kurarsın her şey evlatlarımız için