Güzel güzel orucumu açtım yemeğimi yedim vee aklımda deli sorular başladı, oğlumun göbek bağı nerdeee? 😳 En son anneme verdiğimi hattırlıyorum oda ceketinin içine koymuştu öyle böyle kaldı. Neyse anne nerde diyorum kalk bak bakıyor bakıyor bulamıyor kızım sanırım çöpe attım dedi😱 Dedim neeeğğğğ şimdi benim çocum çöpcü mı olacak krizzzz dksjsjsjjs derkeen yok gızz şaka yaptım dedi😂 Ya aslında bu tür şeylere takılmam da anlık şok geçirdim, gömmek de istemiyorum kıyamıyorum benle olan bağı sonuçta😍Sizin böyle hikayeleriniz var mı yada siz nereye gömdünüz? ☺️