Dilruba12 Dn123 sorunum mama degil mama veriyorum 2 yaşına kadarda vermeye devam edicem zaten ama sütünde faydası varya en azından günde 1 bardak kadar süt içmesini istiyorum faydalı diye
Dilruba12 Deletedmom54121 ne saçmalıyosunuz düzgün bi post açtım tavsiye istedim dalga geçmenizin nedeni nedir
Dilruba12 Deletedmom54121 çok belli anlamıştım zaten şuan sadece çocugunuza üzüldüm böyle boş bi annesi oldugu için yazık
B612 Beril_nur postları okudum da muayyen gününüzde misiniz acaba? Herkese atar gider yapmışsınız agresifliğe lüzum yok soru soran sizsiniz insanlar da gayet aklı başında cevaplar vermiş.
Ruzgargulu Dilruba12 canım süt yararlı bisey değil hiç vermesen de olur onun yerine yogurdu sevdirmeye çalış sütun zararı var yararı yok
B612 Beril_nur imla hatalarınız ve uslubunuzdan sizle daha fazla muhatap olmama kararını verdim. Sonsuz agresif ve saygısızlığınızla başbaşa bırakıyorum sizi…