Dilruba12 neden süt vermek istiyorsunuz? Benim kızım 27 aylık daha hiç süt içirmedim, içirmeyi de düşünmüyorum.doktorlar hiç önermiyorlar, faydadan çok zararı var. Süt olarak değil de fermente olmuş şekilde tüketmesi daha iyi. Benim kızım ayranı da ev yapımı yoğurdu da çok sever, peynir de tüketiyor.siz de ayran ya da kefir verebilirsiniz içecek olarak.