Artık ağlıyorum sinirimden üzüntüden kızım 10buçuk aylık ilk 3 ay çok güzel emdi beni daha sonra red başladı çabalarımla 5. Aya kdar emzirdim sonrasında ek gıda mama ile devam ettik şuanda mamayıda kabul etmiyor muhallebi vs yemiyor sadece çorba ben gece yatmadan ne vereceğim yapıp yapıp dökmekten sıkıldım bıktım hevesle dua ede ede tattırmaya çalışıyorum muhallebi püre vs yemiyor sadece çorba oda tarhana ne yapacağım yardım lütfen pandemiden sebep korkudan hastaneye gitmiyorum ama bu gidişle götüreceğim