mirayybebek benim annem edebiyat öğretmeniydi, yüksek lisansı da var. Üstelik iki çocukla yüksek lisans yapmış. Hayatım boyunca hep takdir gördüm sayesinde. Türkçen ne kadar düzgün, annen ne kadar bilgili, donanımlı… gibi. Herkes annesini sever ama ben çok büyük bir saygı da duyuyorum (bu bizi zorlularla büyüttüğü için duyulan anne saygısından daha öte, daha farklı). Gurur duyuyorum onunla. Göğsüm kabara kabara annemi tanıştırırım arkadaşlarımla. Sürekli kendini geliştirir. Herkesin sohbetine iştirak edebilir. Gençleri anlar, düşünür. Sizde annem gibi düşünüyorsunuz. Inanıyorum ki evladınız da sizinle gurur duyacak.