Beril_aras2 Merhaba bende de SMA OPTIPRO 2 (6-12) 400gr var bende 30tlye satacağım almak isteyen olursa
Neslyhn Oykuaygun kimseye veremedim. 1 ay oldu mamayı açalı, hala duruyor ama sağlıklı olmaz sanırım artık.
Neslyhn Oykuaygun eğer zor durumdaysanız ve mama almakta güçlük çekiyorsanız internetten alıp size yollayabilirim.
Oykuaygun Neslyhn yok şuanlık durumum var sizden satın almayı düşünmüştüm daha uygun bir fiyata 😊 teşekkür ederim
Strongmommm Biz de 3 aydır Sma kullanıyoruz. 800 gr alırız hep. Hep 90 lira civarıdır aldığımız fiyat. Daha dün sipariş verdim 2 tane trendyoldan, tanesi 98 liraya geldi hatta.