Vera1810 bilemiyor ki insan. Geçenlerde eşimin burnu akıyordu. Sigara için balkona çıkıyor soğuk havada tişörtle. Ondan öyle hapşuruyor sandık. O gece bebeğim uyumayınca aramıza aldık. Ertesi gün eşim ateşlendi. Covid diye çok korktuk, test verdi negatif çıkana kadar çok kahrolduk. Ama soğuk algınlığı bebeğime bulaştı. 62 saat ateşi hiç düşmedi 😢 evde çıplak, ıslak pamuklarla dolaştı. Saat başı ılık duşlar, calpoller, fitiller hiçbir işe yaramadı. Çok üzüldüm nasıl böyle ihmalkarlık yaparım, yanımıza alırım diye