Arkadaşlar merhaba hepinizin yardımına ihtiyacım var 18 aylık oğlum 1 haftadır hasta faranjit oldu 5 gün boşu boşuna antibiyotik kullandık klamoks oğluma hiç etki etmedi ateşi hiç düşmesi hiriltisi huzursuzluğu mahfoldu yavrum 2 kere doktora götürdük 2 gün daha kullan düzelir diyip durdular en son dün akşam yanakları ağız çevresi dışarı minik minik kırmızı noktalar çıktı iştahı tamamen kesildi sürekli gaz yapıyor alttan kaka yok sudan başka hiç bişey ağzına sürmüyor doktoru değiştirip başka bi hastaneye gittik hemen serum taktılar çok şükür sonra topladı biraz kendini ilacı hemen kesip 5 günlük iğne verdi bugün daha iyi 🙏 tabi bu süre içinde sürekli antibiyotik dolven derken oğlum kaşık görmeye dayanamıyor anında basıyor çığlığı çok iştahlı bi bebek olmasına rağmen asla ağzına mama sürmüyor ekmek kemiriyor ara sıra ama başka bişey yemiyor buu kaşık korkusunu nasıl atlaticaz var miii başına gelen anneler??