Hyrosh Merhaba anneler kızım 1.5 yaşında ve kolunda döküntü gibi şeyler oluştu bugün. Yaşayan varmi bunun için hangi bölüme başvurma gerekiyor yardımcı olursanız çok sevinirim
AA201207 Hyrosh gül hastalığı diye birşey var ona benzettim ama Google a yazıp bı bakın görsellere benziyor mu siz daha iyi anlarsınız