Simaymavi o kadar gerginsen bebeğinin sakin olmasını bekleme. Ben de senin gibiydim. Ama artık amaaaan uyumazsa uyumaz moduna girip boş verdim 😅 illa uyuması lazım bak şu kadar saat oldu uyumadı diye düşüne düşüne kendimi kasmaktan vallahi harap olmuştum. Ben kendimi kasmayı bırakınca o da bıraktı. Evet diş ve atak haftaları çok etkiliyor ama annenin psikolojisi de çok önemli. Bırak çok kasma. İllaki büyüyecekler🤗