Kklglsm benim kızımda 13 aylık henüz yürümedi. Yürüme arkadaşıyla tıkır tıkır yürüyor. Koltuğuna çıkar oturur. Kelime hazneside geniş. Anne baba dede mama gel abi teyze annane hav hav miyav bunları söylüyor. İnce motor becerisi çok iyi kavanoz kapağını kapatmayı çok seviyor. Ahşap Halkaları çubuğuna takar, pirize şarj kablosunu takmaya çalışır denk gelse takacak dediğiniz gibi. Delikli halka oyunu var topu içine atıyor döne döne aşağı iniyor. Bu oyunu çok iyi oynuyor. Bebeğine nam nam nam diye yemek yediriyor. Çorabını giymeye çalışıyor ☺️ Şimdilik aklıma gelenler bunlar ☺️