Merlinlin ben de joie nin var memnunum. ama annemlere gittiğimizde basit 70-80₺lik almıştık ondan da memnun kaldım çok teferruatlı bir şeye gerek yok bence. zaten oturabildikleri zaman geçiyoruz mama sandalyesine o yüzden yatar pozisyon alması vs önemli değil